سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت : مسوولان پرسپولیس با هیچ بازیکن جدیدی واردمذاکره نشده اند.
 

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شایعه پیوستن امید ابراهیمی ( سپاهان )و رضا نوروزی ( نفت تهران ) به این تیم را رد کرد و گفت: مسوولان پرسپولیس با هیچ بازیکن جدیدی واردمذاکره نشده اند.
 
محمدپنجعلی در گفت وگوی افزود : جلسه ای با حضور مدیرعامل جدید این باشگاه برگزار شد و در این جلسه در مورد پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم صحبت شد.
 
وی افزود:باشگاه هنگامی با بازیکنان جدید وارد مذاکره می شود که مطالبات فصل قبل بازیکنان پرداخت شود این موضوع در نشست مشترک با علیرضا رحیمی مدیرعامل جدید باشگاه مطرح شد.
 
پنجعلی خاطرنشان کرد که بازیکنان،کادرفنی و عوامل اجرایی تیم هنوز مطالبات فصل قبل خود را دریافت نکرده اند،دراین شرایط اصلا صلاح نیست باشگاه با بازیکن جدیدی وارد مذاکره شود .بهتر است ابتدا مطالبات بازیکنان قدیم پرداخت شود بعد با بازیکن جدید وارد مذاکره شویم. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به این سووال که تکلیف فهرست نهایی بازیکنان این تیم برای فصل آینده چه وقت مشخص می شود نیز گفت: تکلیف نهایی بازیکنان در یک تا دو روز آینده مشخص می شود . همه منتظر اعلام نظر علی دایی در این زمینه هستند.
/2759/